alman gizli Etiketi Sonuçları


alman gizli alman-gizli
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
anamın gizli dostu
Adım murat 20 yasindayim annem hatice 42 yasinda balik etli iri memeli koca gotlu biri tam oksamalik bi gotu var neyse olaya geleyim biz ş.urfada yasi
233
seks hikayeleri
alman kızı bozdum
Ailem uzun zaman önce almanya ya gurbetçi olarak gelmişler. Burda fabrikalarda çalışarak pornohikayeler.org bir türlü geçimini sağlamaya başlamışlar.
129
seks hikayeleri
kocamdan gizlice yapıyorum
Bir gün yine eşim aradı ve 3 gün şehir dışında olacağını söyledi. Artık çok sıkılmıştım bu durumdan ve bu 3 gün içinde Ahmet’i elde etmeliydim. Önce d
1207
seks hikayeleri
alman halamla
ben şuanda 37 yaşındayım ismim M.dir halamınki A.dır halam şu anda 60 küsur yaşında Almanya’da yaşıyor izine gelirler 1 sene kalıp tekrar giderle
1764
seks hikayeleri
kankama gizlice verdim
merhaba ben istanbuldan berk 19 yaşında kadın görünümlüyüm size ilk erkek arkadaşım nasıl oldu ve nasıl sikiştiğimizi anlatıcam.Sevgilim hakan yaklaşı
15201
seks hikayeleri
arkadaşın kardeşine gizlice
ben 19 yaşındayım ve anlatacağım olay bu sene yaşandı.kardeşim dediğim bir arkadaşımın kardeşi beni öyle azdırıyorduki.16 yaşında sarışın mavi gözlü n
1849
seks hikayeleri
gizlilik birinci kural
adım murat. görev icabı şu anda diyarbakırdayım. jigolo arayan hanımlar email adresimden ulaşabilirler. gizlilik birinci kural. temizlik ve titizlik
1065
seks hikayeleri
gizli kamera ve loliş
merhaba ben oğuzhan 17 yaşımdayımsize başımdan geçen bi olayı anlatıcam benim kuzenim damla 16 yaşında tam bi afet sikim kalkmaya başladığından beri o
27399
seks hikayeleri
gizli sır
Sexi sevgilim Elif le askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyükşans,onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izinbuluşur,koklaşırdık.Tabu
4243
seks hikayeleri
benim içimde bir oruspu gizliymiş
Sırayla 5 bayan, ayda bir, birimizde kahvaltı partisi yapardık. O gün 4 arkadaşımla beraber, Filiz ablaya kahvaltıya gitmiştik. Filiz ablamız 44 yaşın
4991
seks hikayeleri
gizli duygular
slm evli olup bnm gibi eşinden gizli duyguları olan arkadaşlar ekleyin muhabbet edelimmmmmmmmİsim : mertMail : [email protected]
7218
seks hikayeleri
sevgilimin gizli sırrını ögrendim
Sexi sevgilim Elif le askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyükşans,onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izinbuluşur,koklaşırdık.Tabu
11737
seks hikayeleri
İlaç verince gizli azdı
Yine her zamanki gibi Chat yapıyordum ve sanal seks yaptığım kızlar dolayısıyla canım aşırı derecede seks istiyordu..Bir süre mesajlaştıktan sonra mur
16220
seks hikayeleri
almanyada alman çiftiyle sikişme
meraba ben almanyadan köln sehrinden yaziyorum. Adim cem ve 38 yasindayim.Yillar önce ve aslinda hala da devam ediyorum, evli bir calman ciftiyle tan
5403
seks hikayeleri
Kiz Arkadasim Ve Alman Cift1
Kiz Arkadasim ve Alman cift-1 Biz Amerika da okuyan iki sevgiliyiz. Butun kisi Amerika da gecirip yazlari kendimizi ulkemizin guzel koylarina atiyoru
4124
seks hikayeleri
Sevgilimin Gizli Sirri
Sevgilimin gizli sırrı.. Merhaba.. Daha önce seksi sevglim elifle başımdan geçen olayları anlatmıştım.. Devamını anlatıyorum.. Elife o ıssız plajda k
8153
seks hikayeleri
Alanyada 3 Alman Vucutcu Ile 2
Alanya`da 3 Alman Vücutcu İle - 2 Saat 9`da kapı çalınca bi çırpıda kırmızı tangamı giydim. Tek elimi duvara yaslayarak götüm havada bi şekilde kapıy
4532
seks hikayeleri
Alanyada 3 Alman Vucutcu Ile
Alanya`da 3 Alman Vücutçu ile... Ben 20 yaşında 3 yıldan beri götümü siktiren bir gayim. Anlatacağım hikaye geçen yaz Alanya`da başıma geldi. 3 a
3771
seks hikayeleri
Gizli Bir Ibnenin Anilari
Gizli Bir İbnenin Anıları Önce çocukluk zamanım. İsteyerek götümü ilk gösterişim. İlkokula başlamadan önce bizim evin bahçesinde odunluk vardı. komşu
10759
seks hikayeleri
Ilk Gizli Seks Maceram
Ilk Gizli Seks Maceram Balikesir`de universite`ye baslamistim. Uzun bir sure yurtlarda kaldiktan sonra tek basina kalan sinif arkadasim, istersem kal
8329
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :